Fenerbahçe'de seçimlerde Ali Koç ile yarışan mevcut başkan Aziz Yıldırım oyunu kullandı.36 NUMARALI SANDIKTA OY KULLANDISandık başına gitmeden önce alan girişinde üyeleri karşılayan Aziz Yıldırım, daha sonra 36 numaralı sandıkta eşi ve kızıyla birlikte oy kullandı.
Spor
Yayınlanma: 03 Haziran 2018 - 22:35
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:10
Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım oyunu kullandı
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün olağan seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.
Spor
03 Haziran 2018 - 22:35
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:10








