Fenerbahçe Kulübü başkan adayı Ali Koç oyunu kullandı. 21 NUMARALI SANDIKTA OY KULLANDIFenerbahçe Ülker Stadı'nda gerçekleştirilen seçimli genel kurulda başkan adayı Ali Koç oyunu kullandı. Koç oy kullanmadan önce uzun süre kongre üyeleriyle vakit geçirirken, daha sonra 21 numaralı sandıkta oyunu kullandı.
Spor
Yayınlanma: 03 Haziran 2018 - 22:38
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:08
Fenerbahçe başkan adayı Ali Koç oyunu kullandı!
Fenerbahçe Kulübü başkan adayı Ali Koç oyunu kullandı.Fenerbahçe Ülker Stadı'nda gerçekleştirilen seçimli genel kurulda başkan adayı Ali Koç oyunu kullandı. Koç oy kullanmadan...
Spor
03 Haziran 2018 - 22:38
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:08









