Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, altyapı çalışmalarının tamamlanması sonrası üstyapı çalışmalarının başladığı bölgelerde incelemelerde bulundu. 400 milyon TL'lik bir yatırımla Körfez'in güçlü hale geleceğini belirten Başkan Şener Söğüt, "İSU ve Büyükşehir Belediyesi ekiplerimiz gerçekten yoğun bir çalışma içerisinde. Altyapı çalışmaları zor bir süreç. Bizler de bu süreci en iyi şekilde atlatmak için istişare halindeyiz. Altyapı sonrasında da hızlıca üstyapı çalışmasına başlanıyor. Asfalt sonrası kaldırım ve parkeler de düzenlenerek cadde ve sokaklarımızı daha güze görünüme kavuşturuyoruz" dedi.Başkan Söğüt, yetkililerden de çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Başkan Söğüt, üstyapı çalışmalarını inceledi" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "23.02.2022" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Başkan Söğüt, üstyapı çalışmalarını inceledi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)





