Yatağan Kavaklıdere yolu üzerinde bulunan ormanlık alanların son zamanlarda sorumsuz kişilerce adeta çöplük gibi kullanılması görenleri hayrete düşürdü. Evsel atıkların yanı sıra yaz aylarında orman yangınlarına sebep olan çok miktardaki çam şişenin bir an önce temizlenmesini isteyen yöre sakinleri "Geçen yıl son yarım asrın en büyük yangın felaketi bu bölgede yaşandı. Muğla ve çevresinde binlerce dönüm ormanlık alan yandı. Geriye kalan bu güzelim kızılçam ormanlarının korunması için ormanlarımız yangınlara sebebiyet veren bu çöplerden ve özellikle cam şişelerden arındırmalıdır" diye konuştu.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Yatağan'da ormanlık alanlara çöp bırakanlara tepki gösterdiler" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.03.2022" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Yatağan'da ormanlık alanlara çöp bırakanlara tepki gösterdiler başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)




