İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi’nde (GAMER) gerçekleştirilen toplantıda basın ile bir araya gelen Iğdır Valisi ve Belediye Başkan Vekili Hüseyin Engin Sarıibrahim, görevlendirme sonrası belediye çalışmalarına hız verdiklerini belirtti. Yapılan çalışmaların vatandaşa anlatılmadığı zaman yanlış anlaşılmalara yol açtığını ifade eden Sarıibrahim, “Bizim altyapı çalışmalarını parça parça yapmamız mümkün değil. Bütün sistem birbirine bağlı olarak çalışıyor. Bizler bütünden parçaya doğru gidiyoruz” dedi.Iğdır’ın imar planın sıkıntısına da değinen Sarıibrahim, “Bu şehrin en önemli sorunu imar planıdır. Şehrimizin ortasında da kenarında da imar planı tamamlanmamıştır. İmar planı olmayınca elektrik, kanalizasyon, doğal gaz gibi alt yapı çalışmalarını da yapmak bir sorun olarak karşımıza çıkıyor. Bizler bu şehrin öncesinde yapılmış bütün çalışmalarını yeniden yapıyoruz” diye konuştu.‘Yapılan harcamalar kalem kalem gösterildi’Belediyeye ait borç dahil yapılan harcamaların kalem kalem olarak gösterildiği toplantıda, belediyeye ait 86,2 milyon TL borcun ödendiği, toplam yatırımın ise 315 milyon TL civarında olduğu ifade edildi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"ValiBelediye Başkan V. Sarıibrahim, basın bilgilendirme toplantısı yaptı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "13.10.2021" tarihinde "POLİTİKA" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "POLİTİKA" haberleri kategorisinde yer alan ValiBelediye Başkan V. Sarıibrahim, basın bilgilendirme toplantısı yaptı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.









