2022-2023 Eğitim Öğretim yılı Hentbol Genç Erkekler Türkiye şampiyonasın grup maçlarında Muğla temsilcisi Ula Kokpit Okulu yarı final maçlarına katılmaya hak kazandı.Aydın Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinatörlüğünde Nazilli ilçesinde 4-7 Ocak tarihlerinde yapılan okullar arası Hentbol Genç Erkek Grup müsabakalarında Muğla temsilcisi Ula Kokpit takımı Kütahya temsilcisi Kütahya Spor Lisesi'ni 34-12, Burdur temsilcisi 15 Temmuz Şehitler Anadolu Lisesini ise 23-15 mağlup ederek yarı finallere katılma vizesi aldı.Yar final maçları 7-10 Şubat tarihleri arasında Muğla'nın Marmaris ilçesinde yapılacak.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)









