Türkiye Atletizm Federasyonu'nun 2022 yılı faaliyet programında yer alan TOHM Festivali'nde sporcular kıyasıya mücadele etti. İstanbul Ataköy Atletizm Salonu'nda toplam 540 sporcunun ter döktüğü müsabakada Osmangazili atletler farkını gösterdi. Rakipleri karşısında sırıkla yüksek atlama kategorisinde mücadele eden Sefa Akan 3,50 derecesiyle birincilik, Vahti Asilkan ise 3,40 derecesiyle ikincilik kürsüsüne çıktı.Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sporcu ve antrenörlerini tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"TOHM Festivalinde 'Osmangazi' farkı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "09.03.2022" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan TOHM Festivalinde 'Osmangazi' farkı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)







