Ardahan, Sibirya soğuklarının etkisi altına girdi. Kentte kar yağışının ardından etkili olan dondurucu soğuk hayatı durma noktasına getirdi. Kar yağışının durduğu bölgede gece eksi 18 derece ile Göle ilçesi en soğuk bölge oldu. Termometreler Ardahan'da eksi 11,5, Çıldır'da eksi 16,6, Posof'ta eksi 7, Damal'da eksi 12 ve Hanak'ta eksi 11,8 dereceyi gösterdi.Sibirya soğuklarının birkaç gün daha devam edeceğini belirten uzmanlar, bölge genelinde sabah ve gece saatlerinde buzlanma ve don olayı ile birlikte pus hadisesi beklendiğini açıkladı. Uzmanlar, meydana gelebilecek olumsuzluklara karşı yetkililerin, vatandaşların ve özellikle sürücülerin dikkatli ve tedbirli olmaları gerektiğini vurguladı.Dondurucu soğukların yeniden başladığını söyleyen Metin Sarıçam, "Sibirya'da yaşıyoruz. Mart ayı gelmiş ama halen daha eksi 27, eksi 28 dereceyi gören sıcaklıklar var'' dedi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Termometrelerin eksi 18 dereceyi gösterdiği Göle dondu" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "09.03.2022" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Termometrelerin eksi 18 dereceyi gösterdiği Göle dondu başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)






