Bayburt'un düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü dolayısıyla şehitler ve deprem felaketinde hayatını kaybedenler için ikindi namazı öncesi mevlit okutuldu.Bayburt'un tarihi camilerinden Ulu Camii ve Yakutiye Camiinde okutulan mevlid-i şerife vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.Mevlitte ayrıca Bayburt Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri vatandaşlara gül suyu ve mevlit şekeri ikramında bulundular.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)





