Galatasaray Erkek Sutopu Takımı, LEN Challenger Kupası çeyrek final rövanşında Yunanistan temsilcisi GS Apollon Smyrnis'e 16-8 mağlup oldu.Kalamış'taki Engin Bora Sutopu Havuzu'nda oynanan karşılaşmayı kaybeden sarı-kırmızılı ekip, Avrupa kupalarına veda etti.Galatasaray, Yunanistan'da oynanan ilk maçı da 9-5 kaybetmişti.
Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)
Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)








