Düzce SGK tarafından başlatılan kan bağışı kampanyası, 23 yıldır devam ediyor. Kan veren SGK çalışanları hem Kızılay'a destek oluyor hem de hayat kurtarıyor. Özellikle korona virüs ile mücadele sürecinde de kan vermeyi ihmal etmeyen çalışanlar, düzenli olarak kan bağışında bulunuyor. Kan bağışının önemine dikkat çeken SGK Düzce İl Müdürü Necmi Köroğlu, "Özellikle kaynağı sadece insan olan kanın, hasta kişilere hayat veriyor olması bizleri daha da mutlu ediyor. Geleneksel hale getirdiğimiz kan bağışını devam ettirmeye kararlıyız. Bu noktada bizlere yardımcı olan Kızılay'a ve SGK personeline çok teşekkür ederim. Herkesi kan vererek hayat kurtarmaya davet ediyorum" dedi.Kızılay yetkilileri, 23 yıldır devam eden kan bağışı dolayısıyla SGK Düzce İl Müdürü Necmi Köroğlu'na teşekkürlerini sundu, plaket takdim etti.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"SGK kan bağışı geleneğine devam ediyor" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.02.2022" tarihinde "SAĞLIK" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SAĞLIK" haberleri kategorisinde yer alan SGK kan bağışı geleneğine devam ediyor başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









