Mengen ilçesinde çay ocağı işleten Sefa Çıray, elektrik faturasını fazla bulunca SEDAŞ personeline çayı 5 liradan satmaya başladı. Çıray, yaptığı kampanyada vatandaşa çayın 2 lira olduğunu belirterek, SEDAŞ personeline ise 5 liraya sattığını açıkladı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "07.02.2022" tarihinde "HABERDE İNSAN" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "HABERDE İNSAN" haberleri kategorisinde yer alan SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)






