Samsun'da yedikleri mantardan zehirlenen aynı aileden 3 kişi hastanelik oldu.Olay, Samsun'un İlkadım ilçesi Anadolu Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, araziden topladıkları mantardan yiyen S.Y., A.A. ve M.A. adlı kadın zehirlendi. Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi kaldırılan 3 kişi tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Haber Kaynağı: İHA (İhlas Haber Ajansı)
Haber Kaynağı: İHA (İhlas Haber Ajansı)




