Üzüm hoşafı, yağlı buğday çorbası ve ekmekten oluşan Çanakkale menüsü 500 sağlıkçıya ikram edildi. Sağlık çalışanları öğle yemeğinde Çanakkale menüsüyle o tarihi yaşadı. Yemekler, asker kıyafetli sağlık çalışanları tarafından ikram edildi. İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, "107 yıl önce bugün Çanakkale'de milletimiz büyük bir zafer kazandı. Biz hem bu zaferi kutlamak hem de şehitlerimizi anmak için bir aradayız. Değişik programlarla bugün etkinlikler düzenliyoruz. 18 Mart 1915'te Çanakkale'de askerimizin yemiş olduğu yemek menüsünü arkadaşlarımız hazırlamış. Burada bizler, çalışan arkadaşlarımız, gazilerimiz hep beraber 1915'te Çanakkale'de yenen yemeği aynı ruhla yedik. Bir kez daha bu mübarek toprakları bize vatan kılan şehitlerimizi anmış olduk. Onları ne kadar minnetle ansak borcumuzu ödeyemeyiz. Çünkü Çanakkale'de binlerce insanımız bu toprakları kanıyla vatan kıldılar. Bize emanet bıraktılar. Bugünde bize düşen o günleri hiçbir zaman unutmamak. Bir arada olmak, güçlü olmak. Eğer düşman bir gün yine bu topraklara gelirse aynı ruhla, aynı inançla vatanımızı, namusumuzu, mukettesebatımızı savunmak. Bu tür etkinlikle bize bu ruhu aşılıyor. Ben bir kez daha hem başhekimimize hem emeği geçen arkadaşlarımızı kutluyorum" dedi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Sağlık çalışanlarına Çanakkale menüsü" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.03.2022" tarihinde "HABERDE İNSAN" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "HABERDE İNSAN" haberleri kategorisinde yer alan Sağlık çalışanlarına Çanakkale menüsü başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)




