• Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Haberler
  • Siyaset
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Magazin
  • Eğitim Sağlık Spor Teknoloji Yaşam
  • Ara
SON DAKİKA:
02:36
Çuvala koyulan köpeği, hayvansever kadın kurtardı
01:52
Kayseri'de 4 katlı binada yangın; 4 kişi dumandan etkilendi
01:36
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
01:23
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
01:09
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
00:32
Kars'ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
00:20
Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
00:08
Adana'da evde çıkan yangında 1 kişi dumandan etkilendi
00:03
Esenyurt'ta çarpışan otomobil ve motosiklet alev alev yandı: 2 yaralı
Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Recep Uçar'dan istifa sorusuna yanıt: "Devam edeceğim"
Spor
Yayınlanma: 22 Şubat 2025 - 16:24
Güncelleme: 22 Şubat 2025 - 17:52

Recep Uçar'dan istifa sorusuna yanıt: "Devam edeceğim"

Konyaspor Teknik Direktörü Recep Uçar, Sivasspor beraberliği sonrası istifa sorusuna yanıt vererek, "Ben devam edeceğim. Yönetimimiz, herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ben mücadeleye devam etmeyi düşünüyorum" dedi.

Spor
22 Şubat 2025 - 16:24
Güncelleme: 22 Şubat 2025 - 17:52
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Recep Uçar'dan istifa sorusuna yanıt: "Devam edeceğim"
Konyaspor Teknik Direktörü Recep Uçar, Sivasspor beraberliği sonrası istifa sorusuna yanıt vererek, "Ben devam edeceğim. Yönetimimiz, herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ben mücadeleye devam etmeyi düşünüyorum" dedi.

Trendyol Süper Lig'in 25. haftasında Konyaspor, deplasmanda karşılaştığı Sivasspor ile 1-1 berabere kaldı. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Konyaspor Teknik Direktörü Recep Uçar, "Bulunduğumuz konum itibarıyla iki takım için de zor bir maçtı. Korkulu rüyayı görmemek adına alınabilecek kötü sonuç iki takımı da etkileyecektir. Aslında kazanmak istediğimiz bir maçtı. Maçın başında şanssız yediğimiz bir golle 1-0 mağlup başladık. Sonrasında psikolojik olarak çok yıkılmadık ve hemen golü bulduk. Çok iyi bir oyun çıkmadı iki takım adına ilk devre. İkinci yarı daha net kaldığımız bir oyundu. Rakibimiz 10 kişi kalınca oyunun üstünlüğünü elimize aldık. 90'a kadar netlik üretmedik aslında. Bence bizim adımıza şansız başlayan ve şansız bir maç oldu. Aldığımız 1 puan değerli. Neticede Sivas deplasmanından alınan 1 puan değerli. Oyuncularımı da tebrik ediyorum. Sivasspor'a ve Ömer hocaya da canı gönülden başarılar diliyorum" dedi.

"6 maçta çok canımız yandı"

Konyaspor'a operasyon çekildiğini ifade eden Uçar, "Biz Konyaspor olarak gücümüz yettiğince, adaletli bir şekilde bu ligde var olmaya çalışıyoruz. Bu zamana kadar yaşadığımız hakem hatalarını başka bir takım yaşasaydı kolay kolay üstesinden gelemezdi. Operasyon çekildiğini düşünüyorum demiştim geçenlerde basın toplantısında. TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu da dün katıldığı canlı yayında operasyon çekildiğini teyit etti. Konya köklü bir camiadır ve operasyon çekilemeyecek kadar büyük bir camiadır. 6 maçta çok canımız yandı. Sivasspor'un da çok canı yanıyor. Hakem hatasının her türlüsüne de kabulüz. O gün yaşadığımız şeyler bir hata değil. Bunu ben değil TFF Başkanı da söylüyor. Konyaspor camiası kimsenin operasyon çekemeyeceği kadar büyük bir kulüptür" ifadelerini kullandı.

"Ben aksine daha hırslıyım"

Bir gazetecinin "İstifa edecek misiniz?" sorusuna Uçar, "Geçen hafta da benzer sorular geldi. Çok başarılı değiliz ama saydığınız maçlardaki dün TFF Başkanı da teyit etti ki aleyhimize yapılan çok hata var. Konyaspor olarak daha iyi pozisyonda olmamız lazım. Daha iyi yerlerde olmaya çalışacağız. Aksine daha da hırslıyım. Operasyon çekildi dedim ve dünde teyit edildi. Ben devam edeceğim. Yönetimimiz, herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor. Kupada da Perşembe günü Galatasaray maçımız var. 1 puan alırsak çeyrek finaldeyiz. Ben mücadeleye devam etmeyi düşünüyorum" yanıtını verdi.

Son olarak Uçar, maçın hakemi Zorbay Küçük ile ilgili de şunları söyledi:

"Çok kötü yönetmedi maçı. Maçı tekrar izleyeceğim. Bazı pozisyonları görmeden yanlış bir şey söylemek istemiyorum. Çok canım yanan bir insanım. Bu ülkede zaten büyük takımlara ilgi gösteriliyor."


İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Türkiye Baja Şampiyonası'nın 3'üncü ayağı Bolu'da başlıyor
Türkiye Baja Şampiyonası'nın 3'üncü ayağı Bolu'da başlıyor
Dirk Kuyt, Fenerbahçe'ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
Dirk Kuyt, Fenerbahçe'ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
Filenin Efeleri, VNL'de Çin'i 3-0 yendi
Filenin Efeleri, VNL'de Çin'i 3-0 yendi
Tarsus'ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Tarsus'ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Son Haberler
Çuvala koyulan köpeği, hayvansever kadın kurtardı
Çuvala koyulan köpeği, hayvansever kadın kurtardı
Kayseri'de 4 katlı binada yangın; 4 kişi dumandan etkilendi
Kayseri'de 4 katlı binada yangın; 4 kişi dumandan etkilendi
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
Kastamonu'da eksi 2 derecede denize girdi
Kastamonu'da eksi 2 derecede denize girdi

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Haberler
Siyaset
Dünya
Ekonomi
Magazin
Eğitim
Sağlık
Spor
Teknoloji
Yaşam
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Bursa Haberleri
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Haberler
  • Magazin
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.