Anma törenleri Osmaneli Hükümet Konağı tören alanında bulunan Atatürk anıtına Kaymakam Yüksel Ünal ve Belediye Başkanı Münür Şahin tarafından çelenklerin sunumuyla başladı. Çelenk sunumu, şehitlere saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından, İlçe Jandarma Komutanlığında görevli Astsubay Çavuş Taha Muhammet Tok günün anlam ve önemini belirten konuşmasını yaptı.Daha sonra günün anlam ve önemine ilişkin Osmaneli Şehit Osman Er İmam Hatip Lisesi konferans Salonu'nda program düzenlendi. 75.nci Yıl Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırlayıp sunduğu 18 Mart Şehitleri Anma ve Çanakkale Zaferi programı da saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Program, öğrencilerin oynadığı tiyatro oyunun ardından öğrencilerin okuduğu şiirlerin ardından, 18 Mart Şehitleri anma günü dolayısıyla yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencilere protokol üyelerinin hediyelerinin vermesinin ardından program son buldu.Programın sonrasında protokol üyeleri, İlçe Müftülüğü personeli ile birlikte şehit kabirlerini ziyaret edilerek dualar okudular. Tören, şehitliği ziyaret edilmesinden sonra Kaymakam Yüksel Ünal, Belediye Başkanı Münür Şahin'in ve protokol üyelerinin Şehit ailelerini ziyaret etmesinin ardından program sona erdi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Osmaneli'nde Çanakkale Zaferi'nin 107'nci yıl dönümü kutlandı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.03.2022" tarihinde "GENEL" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "GENEL" haberleri kategorisinde yer alan Osmaneli'nde Çanakkale Zaferi'nin 107'nci yıl dönümü kutlandı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)





