Hastaneden çıkmadan önce soruları yanıtlayan sanatçı, tedavisini üstlenen doktorlara teşekkür etti. Anjiyo olduğu sırada tansiyonunun düştüğünü söyleyen Gencebay, “Gittim geldim. Ama şu an çok iyiyim. Üç stent takıldı, anjiyo oldum. Bu stentler takılmasa, anjiyo olmasam kalp spazmı geçirebilirmişim. Biz önlemimizi aldık. 19 yıl önce baypas olmuştum. Türk doktorlarımızdan Allah razı olsun” dedi.
HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Magazin
Yayınlanma: 20 Nisan 2019 - 08:39
Orhan Gencebay: "Gittim geldim"
GÖĞÜS ağrısı nedeniyle kaldırıldığı Memorial Şişli Hastanesi’nde anjiyo operasyonu geçiren Orhan Gencebay dün taburcu oldu.
Magazin
20 Nisan 2019 - 08:39
İlginizi Çekebilir









