OMÜ Tıp Fakültesi Dekanlığı, 18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 107. yılını sunumlar, sanatsal ve görsel etkinliklerle kutladı.Dekanlık bünyesindeki Mavi Salon'da yapılan etkinlik saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cengiz Çokluk'un açılış konuşmasıyla başladı.Daha sonra sırasıyla Prof. Dr. Rıza Karagöz'ün "Çanakkale Savaşı'nın Tarihe Düşürdüğü Notlar", Doç. Dr. Selçuk Özbalcı'nın "Çanakkale Savaşı ve Çanakkale Ruhu", Dr. Öğr. Üyesi İsmail Alper Tarım'ın "Çanakkale Savaşı ve Tıbbiyeliler" ile Dr. Öğr. Üyesi Murat Derebey'in "Çanakkale Savaşı-Bilinmeyen Hikâyeler" adlı sunumlarını davetliler büyük bir ilgiyle takip etti.Program, Çanakkale türkülerini seslendiren Ferhat Hantal ve Ufuk Filikçi'nin mini konseriyle sona erdi.Etkinliğe Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Gamze Alaylı ve Prof. Dr. Tevfik Sünter, Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Fatih Özkan, Başhekim Yardımcıları Prof. Dr. Davut Güven ve Doç. Dr. Yasemin Bilgin Büyükkarabacak, öğretim üyeleri, asistanlar, öğrenciler ile Tıp Fakültesi personeli katıldı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"OMÜ'de Çanakkale Zaferi'nin 107. yılı kutlandı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.03.2022" tarihinde "EĞİTİM" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EĞİTİM" haberleri kategorisinde yer alan OMÜ'de Çanakkale Zaferi'nin 107. yılı kutlandı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









