• Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Haberler
  • Siyaset
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Magazin
  • Eğitim Sağlık Spor Teknoloji Yaşam
  • Ara
SON DAKİKA:
01:36
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
01:23
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
01:09
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
00:32
Kars'ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
00:20
Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
00:08
Adana'da evde çıkan yangında 1 kişi dumandan etkilendi
00:03
Esenyurt'ta çarpışan otomobil ve motosiklet alev alev yandı: 2 yaralı
Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Spor
  3. Ömer Erdoğan: "Konyaspor maçını kesinlikle kazanmalıyız"
Spor
Yayınlanma: 18 Şubat 2025 - 14:01
Güncelleme: 18 Şubat 2025 - 14:48

Ömer Erdoğan: "Konyaspor maçını kesinlikle kazanmalıyız"

Süper Lig'in 25. haftasında konuk edecekleri Konyaspor'u mağlup etmek istediklerini söyleyen Sivasspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, "Bizim için olmazsa olmaz bir maça çıkacağız. Başka düşüncemiz olmayan bir 3 puan var. Buradan kesinlikle galip gelip, yolumuza devam etmemiz gerekiyor" dedi.

Spor
18 Şubat 2025 - 14:01
Güncelleme: 18 Şubat 2025 - 14:48
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Ömer Erdoğan: "Konyaspor maçını kesinlikle kazanmalıyız"
Süper Lig'in 25. haftasında konuk edecekleri Konyaspor'u mağlup etmek istediklerini söyleyen Sivasspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, "Bizim için olmazsa olmaz bir maça çıkacağız. Başka düşüncemiz olmayan bir 3 puan var. Buradan kesinlikle galip gelip, yolumuza devam etmemiz gerekiyor" dedi.

Trendyol Süper Lig'in 25. haftasında 22 Şubat Cumartesi günü sahasında Konyaspor ile karşılaşacak olan Sivasspor bu maçın hazırlıklarına devam etti. Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri'nde, Teknik Direktör Ömer Erdoğan ve yardımcıları yönetiminde gerçekleştirilen antrenman koşu ile başladı. Isınma çalışmaları ile devam eden idmanda 5'e 2 top kapma çalışması yapan kırmızı-beyazlılar, yarım sahada çift kale maçla antrenmanı tamamladı.

Sivasspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan da antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

"Galip gelip biraz nefes almamız gerekiyor"

Konyaspor ile oynayacakları müsabakayı değerlendirerek sözlerine başlayan Erdoğan, "Son Antep maçı bizim için çok talihsiz geçti. Uzatmalarda yediğimiz golle mağlup olduk. Hak ettik mi, bence hak etmedik. Ama şimdi önümüze bakacağız. Oyuncularımızla en son oynadığımız maçın analizini yaptık ve o defteri kapattık. Şimdi önümüze bakıyoruz. Çok kritik, çok önemli. Bizim için olmazsa olmaz bir maça çıkacağız. Tek düşüncemiz, tek gayemiz, başka düşüncemiz olmayan bir 3 puan var. Buradan kesinlikle galip gelip, yolumuza devam etmemiz gerekiyor. Biraz nefes almamız gerekiyor" cümlelerine yer verdi.

"Küskünlüğü veya dargınlığı bir yana bırakalım"

Sivasspor taraftarlarını Konyaspor maçına davet eden Ömer Erdoğan, "Son dönem maalesef istediğimiz sonuçları alamadık, üzdük taraftarlarımızı. Üzdüğümüz için de biz de üzgünüz. Ama her şeyi bir kenara bırakıp bu hafta kenetlenmemiz lazım. Bir tane Sivasspor var. Sivasspor'un da düzlüğe çıkması için, yine önüne daha sağlıklı bakması için bir fırsat var. Burada taraftarlardan rica ediyorum, stadı dolduralım. Herkes gelsin maça, ilk dakikadan son dakikaya kadar destek olsunlar. Çok ihtiyacımız var. Her zamandan daha çok ihtiyacımız olduğu bir maça çıkıyoruz. Onlardan rica ediyorum. Küskünlüğü veya dargınlığı bir yana bırakalım. Takımımıza sahip çıkalım. İnşallah biz de onları bu hafta sonu mutlu etmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.

"Hakemlerden adil bir yönetim istiyoruz"

47 yaşındaki teknik adam, hakemlerden adil yönetim beklediğini de vurgulayarak, "Normalde hakemlerle ilgili çok yorum yapan bir teknik direktör değilim ama çok canımız acıdı. Burada Eyüpspor maçında son dakika uzatmada yediğimiz golün yarı otomatik VAR sisteminin çalışmaması, görülmeyen bir pozisyonda maalesef golü vermesi ve devamında Beşiktaş maçında son dakikalarda Bekir'e yapılan yüzde 100 bir penaltı pozisyonu var. Bütün kanallar, yayıncı kuruluş, hocalarımızın yüzde 100 penaltı olduğu söylediği pozisyonda VAR'a bile gidilmemesi. En son oynadığımız Gaziantep maçında Manaj'a yapılan şiddetli hareket yine bütün basında kırmızı kart söylenen pozisyonda VAR'a gidilmemesi, kart bile verilmemesi, devamında yediğimiz gol de bize yapılan faulün ters tarafa verilip, atılan frikikte bariz ofsaytı görmemesi, dönen top sonrası yediğimiz gol gerçekten çok canımızı acıtıyor. Bunlar önemli puan kayıpları. Tabii ki biz bu hakem hatalarına sığınmak istemiyoruz ama burada hakkımızı aramak istiyoruz. Adil bir yönetim istiyoruz, özellikle bu hafta yine ligin kaderini etkileyecek bir maç. Bu maç çok önemli, burada herhangi bir takıma hata yapılsın istemiyoruz. Ne bize ne rakibimize ama dediğim gibi eğer VAR varsa müdahale etmesi gerekiyor. Maalesef bu saydığım üç maçta VAR'da müdahale bile olmadı ve bizim hakkımızın yendiğini düşünüyorum. Bu konuda üzgünüz. İnşallah bundan sonraki süreçte bu tür hatalar yaşamayız" diye konuştu.

"Her maçta iki üç oyuncu maalesef eksiliyoruz"

Takımda sakatlığı bulunan futbolcuların son durumunun sorulması üzerine Erdoğan, "Gerry Rodrigues'i yarın kontrol edeceğiz, bugün MR çekilecek. Onun durumunu kontrol edip bu hafta kullanabilir miyiz, ona bakacağız. Tolga'nın da aynı durumu. Tolga da şimdi bireysel çalışmalara başladı ama maçta oynar mı, onu önümüzdeki günlerde karar vereceğiz. Hepsi bizim için çok değerli oyuncular. Ama maalesef dediğiniz gibi son 1 ayda hem sakatlıklarla ilgili hem kart cezalısı cezalarla ilgili sıkıntılarımız var. Her maçta 2-3 oyuncu maalesef eksiliyoruz. Zaten dar bir kadromuz var. İnşallah onlar da bir an önce aramıza katılırsa hem oyuncu seçeneğimiz, hem kulübemiz zenginleşirse daha da güçlü bir Sivasspor oluştururuz" cevabını verdi.


İHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Türkiye Baja Şampiyonası'nın 3'üncü ayağı Bolu'da başlıyor
Türkiye Baja Şampiyonası'nın 3'üncü ayağı Bolu'da başlıyor
Dirk Kuyt, Fenerbahçe'ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
Dirk Kuyt, Fenerbahçe'ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
Filenin Efeleri, VNL'de Çin'i 3-0 yendi
Filenin Efeleri, VNL'de Çin'i 3-0 yendi
Tarsus'ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Tarsus'ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
Son Haberler
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
Kayseri'de firari 3 hükümlü yakalandı
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
Kayseri'de 21 yıl hapis cezasıyla aranan firari hükümlü yakalandı
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
Kars'ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini andı
Kars'ta yüzlerce kişi ağıtlar yakıp, sine vurarak Kerbela şehitlerini...
Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
Soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, hastanede öldü
Edirne ve Kırklareli'nin yüksek kesimlerinde kar yağışı
Edirne ve Kırklareli'nin yüksek kesimlerinde kar yağışı

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Haberler
Siyaset
Dünya
Ekonomi
Magazin
Eğitim
Sağlık
Spor
Teknoloji
Yaşam
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Bursa Haberleri
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Haberler
  • Magazin
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.