Nilüfer Belediyesi kentteki yeşil alanları ve ağaç varlığını artırmak için Nilüferliler ve çeşitli kurum ve kuruluşlarla birlikte düzenlediği fidan dikim etkinliklerini hız kesmeden sürdürüyor. Sürekli gelişen ve artan düzenli imar alanları ile birlikte yeşil alan ve ağaç varlığını da çoğaltacak çalışmalar yapan Nilüfer Belediyesi, son olarak ilçede faaliyet gösteren “Aptiv Türkiye Teknoloji Hizmetleri” isimli bir firmanın çalışanları ile 23 Nisan Mahallesi’nde fidan dikim etkinliği gerçekleştirdi.Nilüfer Belediyesi Başkan Yardımcısı Remzi Çınar’ın da katıldığı etkinlikte firma temsilcileri, çalışanlar ve aileleri, 23 Nisan Mahallesi Ozanlar Caddesi üzerinde belirlenen ağaçlandırma alanında dişbudak, çınar ve akçaağaç cinsi fidanları birlikte diktiler.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Nilüfer’in yeşiline yeşil kattılar" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "19.09.2021" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Nilüfer’in yeşiline yeşil kattılar başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.








