- ABD'nin New York kentindeki 5 katlı apartmanda yangın çıktı.ABD'de New York İtfaiye Departmanı (FDNY), New York kentinin Harlem bölgesindeki 5 katlı apartmanda yangın çıktığını bildirdi.New York İtfaiyesi, sosyal medya hesabından, Harlem'deki 5 katlı apartmanda yerel saatle 21.00 sularında başlayan yangının videosunu paylaştı. Yangına müdahale için yaklaşık 170 itfaiye ile sağlık personelinin bölgede bulunduğu ve olayda kimsenin yaralanmadığı belirtildi.Yangının çıkış sebebi araştırılıyor.GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ----------------------------- ABD'nin New York kentindeki 5 katlı apartmanda çıkan yangından görüntüler.
DHA
DHA








