TFF 2'nci Lig Beyaz Grup takımlarından Eşin Group Nazilli Belediyespor, Kahramanmaraş merkezli yaşanan ve 11 ilde etkili olan yıkıcı deprem felaketi sonrasında lige verilen aranın ardından çalışmalarına aralıksız devam ediyor.Ligin 5 Mart'ta Nazilli Şehir Stadında Esenler Erokspor ile oynayacağı lig maçıyla tekrar başlanacağının açıklanmasından sonra Eşin Group Nazilli Belediyespor'da verilen 1 günlük izinin ardından çalışmalar kaldığı yerden devam ediyor. Teknik Direktör Mesut Toros ve yardımcıları gözetiminde ısınma hareketleri sonrasında haftanın ilk antrenmanını tamamlayan siyah inciler, streching ile günün antrenmanını noktaladılar.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)








