CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey, Altıparmak'taki seçim ofisinde sabaha karşı partililere bir açıklama yaptı. CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Lale Karabıyık, Bursa Milletvekili Nurhayat Altaca Kayışoğlu ve İYİ Parti Bursa İl Başkanı Yahya Bahadır'ın da eşlik ettiği Bozbey, seçim yenilgisini kabul etti.
Geçersiz oyların çok fazla olduğunu ve itiraz süreçlerinin devam edeceğini belirten Bozbey, seçim sürecinde yoğun bir iftira bombardımanıyla karşılaştıklarını, buna karşın bugüne kadar alınan oyların en yüksek düzeyine ulaştıklarını söyledi.
Seçim yarışını yüzde 48 ile tamamladıklarını kaydeden Bozbey, "Bursa bu süreçte kazandı. Bursa, Mustafa Bozbey'in ötekileştirmeyen anlayışını kazandı. Artık beklentileri daha yüksek. Bursalı bundan sonra daha talepkar olacaktır. Bursa ve biz, siyaseten bundan sonra yapılacak olanların takipçisi olacağız" dedi.
Seçim sürecinde kendisine bazı iftiralar atıldığını kaydeden Bozbey, "Asla yaşamım boyunca hakkımı helal etmeyeceğim. Böyle bir iftirayı atanlar karşısındaki insan olarak görmeyenlerdir. Ahirette de olsa hesabını soracağız" diye konuştu.HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZKaynak; Enbursa
Geçersiz oyların çok fazla olduğunu ve itiraz süreçlerinin devam edeceğini belirten Bozbey, seçim sürecinde yoğun bir iftira bombardımanıyla karşılaştıklarını, buna karşın bugüne kadar alınan oyların en yüksek düzeyine ulaştıklarını söyledi.
Seçim yarışını yüzde 48 ile tamamladıklarını kaydeden Bozbey, "Bursa bu süreçte kazandı. Bursa, Mustafa Bozbey'in ötekileştirmeyen anlayışını kazandı. Artık beklentileri daha yüksek. Bursalı bundan sonra daha talepkar olacaktır. Bursa ve biz, siyaseten bundan sonra yapılacak olanların takipçisi olacağız" dedi.
Seçim sürecinde kendisine bazı iftiralar atıldığını kaydeden Bozbey, "Asla yaşamım boyunca hakkımı helal etmeyeceğim. Böyle bir iftirayı atanlar karşısındaki insan olarak görmeyenlerdir. Ahirette de olsa hesabını soracağız" diye konuştu.HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZKaynak; Enbursa








