A Milli Kadın Voleybol Takımı, Tokyo Olimpiyat Oyunları B Grubu’ndaki ikinci maçında İtalya’ya 3-1 kaybetti ve ilk yenilgisini aldı. Milliler, olimpiyatlardaki üçüncü maçında 29 Temmuz Perşembe günü TSİ 15.45’te ABD ile karşılaşacak.
Salon: Ariake Arena
Hakemler: Denny Cespedes (Dominik Cum.), Hernan Casamiquela (Arjantin)
İtalya: Bosatti, Danesi, Malinov, Pietrini, Fahr, Egonu, De Gennaro (L) (Sorokaite, Sylla, Orro)
Türkiye: Cansu, Hande, Zehra, Ebrar, Meliha, Eda, Simge (L) (Naz, Meryem, Tuğba, Şeyma)
Setler: 25-22, 23-25, 25-20,25-15
Süre: 1 saat 48 dakika (27, 29, 27, 25)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Salon: Ariake Arena
Hakemler: Denny Cespedes (Dominik Cum.), Hernan Casamiquela (Arjantin)
İtalya: Bosatti, Danesi, Malinov, Pietrini, Fahr, Egonu, De Gennaro (L) (Sorokaite, Sylla, Orro)
Türkiye: Cansu, Hande, Zehra, Ebrar, Meliha, Eda, Simge (L) (Naz, Meryem, Tuğba, Şeyma)
Setler: 25-22, 23-25, 25-20,25-15
Süre: 1 saat 48 dakika (27, 29, 27, 25)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Milliler, İtalya’ya 3-1 mağlup oldu" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "27.07.2021" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan Milliler, İtalya’ya 3-1 mağlup oldu başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.









