Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Kent Meydanı Projesi’nin ihale işlem dosyasını imzaladı. Seçim beyannamesinde söz verdiği ve yaklaşık 25 bin metrekare alanı kapsayan Kent Meydanı Projesi’nde tüm hazırlıkları tamamlayan Başkan Çiftçi, projenin ihaleye çıkılması için onayı verdi. Çayırova’nın en büyük ihtiyaçlarından biri olan, kente kimlik kazandıracak, yeşil alanı yoğun projeye fiili olarak başlamaktan mutluluk duyduğunu ifade ededen Başkan Çiftçi, "Çayırova’mıza kazandıracağımız Kent Meydanı Projemizin inşaatına başlamak için ihale işlem dosyasını imzalayarak süreci başlatmış olduk. Çayırova’mıza hastaneden sonra kazandıracağımız büyük proje olan kent meydanında inşaat süreci fiilen başlamış oldu. Kocaeli Büyükşehir Belediyemiz ile birlikte yapacağımız projeye ihale sürecinden sonra kazmayı vuracağız" dedi.Proje alanında incelemelerde bulunan Başkan Çiftçi, "Vatandaşımızın nefes alabileceği ve vaktini geçirebileceği güzel bir meydan yapacağız ve Çayırova’lı kardeşlerimizin hizmetine sunacağız. Çayırova’mıza hayırlı olsun" dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Meydanda ihale süreci başladı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "27.07.2021" tarihinde "EKONOMİ" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EKONOMİ" haberleri kategorisinde yer alan Meydanda ihale süreci başladı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.









