Cephede hayat verenlerSınırdaki hastanelerde, kurulan sahra çadırında, gerektiğinde 7 gün 24 saat çalışan doktorlar, cephelerden gelen yaralılara anında müdahale ediyorlar.
Türkiye’nin farklı illerinden geçici görevle sınır hattına gönderilen, özellikle cerrahi alanında uzman doktorlar, yaşadıklarını, duygularını Hürriyet’le paylaştılar. Ekip elemanları, Zeytin Dalı harekâtının başladığı sabah İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere Türkiye’nin birçok ilinden sınır hattına geldiler. Bu ekipte yer alan cerahlardan 17’si de Hatay Kırıkhan Devlet Hastanesi’nde görev yapmaya başladı. Cerrahlar duygularını şöyle anlattılar:
Prof. Dr. Aydın Karakuzu: Mehmetçiğimiz cephede savaşırken biz sağlıkçılar da burada vatani görevimizi yapıyoruz. Burada söz konusu vatansa gerisi teferruattır.
Doç. Dr. Çetin Murat Songür: Mehmetçiğimiz cephede bizim huzurumuz, güvenliğimiz, ülkemizin bekası için çatışırken cephenin gerisinde de olsa onlarla birlikte olmak, ihtiyaç duyduklarında yanlarında olmanın gururunu yaşıyorum.
Doç. Dr. Elvin Kesimci: Mehmetçiğimizin yanında olmaktan gurur duyuyorum. Biz bunun eğitimini almış insanlarız. Okullar tatil olmuştu, oğlumla zaman geçirecektim ama bu görev gelince seve seve oğlumu, ailemi bırakıp buraya geldim.
HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Türkiye’nin farklı illerinden geçici görevle sınır hattına gönderilen, özellikle cerrahi alanında uzman doktorlar, yaşadıklarını, duygularını Hürriyet’le paylaştılar. Ekip elemanları, Zeytin Dalı harekâtının başladığı sabah İstanbul, Ankara, İzmir başta olmak üzere Türkiye’nin birçok ilinden sınır hattına geldiler. Bu ekipte yer alan cerahlardan 17’si de Hatay Kırıkhan Devlet Hastanesi’nde görev yapmaya başladı. Cerrahlar duygularını şöyle anlattılar:
Prof. Dr. Aydın Karakuzu: Mehmetçiğimiz cephede savaşırken biz sağlıkçılar da burada vatani görevimizi yapıyoruz. Burada söz konusu vatansa gerisi teferruattır.
Doç. Dr. Çetin Murat Songür: Mehmetçiğimiz cephede bizim huzurumuz, güvenliğimiz, ülkemizin bekası için çatışırken cephenin gerisinde de olsa onlarla birlikte olmak, ihtiyaç duyduklarında yanlarında olmanın gururunu yaşıyorum.
Doç. Dr. Elvin Kesimci: Mehmetçiğimizin yanında olmaktan gurur duyuyorum. Biz bunun eğitimini almış insanlarız. Okullar tatil olmuştu, oğlumla zaman geçirecektim ama bu görev gelince seve seve oğlumu, ailemi bırakıp buraya geldim.
HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ








