Kütahya Orman Bölge Müdürlüğünün deprem bölgesine ilave iş makinesi sevkiyatının devam ettiği bildirildi.Orman Bölge Müdürlüğü yetkilileri, Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü makina parkından 2 kazıcı yükleyici ve 4 personelden oluşan ekibin deprem bölgesindeki çalışmalara katılmak üzere hareket ettiği belirtti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)





