Reşadiye ilçesinde geçtiğimiz yıl yağışların yeterli olması hayatı olumsuz etkiliyor. İklim değişikliğiyle beraber karın ve yağmurun az yağması sebebiyle yer altı su kaynakları azaldı. Yaylalarda, köylerde hayvanların sulanması, içme suyu temininde kullanılan onlarca çeşmenin birçoğu tamamen kurudu. Gürül gürül akan çeşmelerde su akışı azaldı. Eskituraç köyü sakinlerinden Kemal Şahin, çeşmelerden akan suların azalarak kuruduğunu ifade ederek, “Eskiden kar kış çok oluyordu. Kar sularından çeşmelerimiz çok akardı. Şimdi ise çok fazla karda yağmıyor. Mevsimler değişti, yağmurlar azaldı” dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Kuraklık çeşmeleri susuz bıraktı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "13.10.2021" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Kuraklık çeşmeleri susuz bıraktı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.





