Türkiye genelinde yağışların azlığı ve sıcakların artması sonucu baraj ile göllerdeki sularda azalma meydana geldi. Bölgede yaşanan kuraklık nedeniyle Elazığ İl Müftülüğü tarafından tarihi Harput Mahallesi’ndeki Ulu Cami’de yağmur duası yapıldı. Camide "Su Hayat ve Şifa Kaynağımız" başlıklı hutbe okunurken, suyun bilinçli kullanılması ve israf edilmemesine ilişkin uyarılar yapıldı. Cuma namazının ardından cami imamı Hacettin Yılmaz tarafından yağmur duası okundu.Tarihi Ulu Cami’de bugün cuma namazı sonrasında ellerin semaya kalktığını aktaran Harput Mahallesi Muhtarı Zülküf Demipolat, "Rabbim inşallah rahmetini eksik etmez. Yağmurunu ve karını bu yıl bol verir ve çiftçilerimiz, Elazığ’ımız ve ülkemiz sevinir. Çünkü barajlar boş. Bu sebepten dolayı yağmur duasına çıkalım dedik. Elazığ Müftülüğümüz ile görüştük ve bugün duamızı yaptık. Duamıza katılan herkesten Allah razı olsun" dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Kuraklığın etkisini gösterdiği Elazığ’da vatandaşlar yağmur duasına çıktı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.10.2021" tarihinde "HABERDE İNSAN" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "HABERDE İNSAN" haberleri kategorisinde yer alan Kuraklığın etkisini gösterdiği Elazığ’da vatandaşlar yağmur duasına çıktı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.





