Tüm dünyayı etkisi altına alan korona virüs pandemisi nedeniyle Türkiye’de başarılı bir şekilde yürütülen aşılama çalışmalarında sıra kargo, kurye, taksi, dolmuş, işçi ve öğrenci servisi şoförlerine geldi. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın açıklamalarının ardından aşılama çalışmalarında kargocular ile taşımacıların da aşılanmasına başlandı. Manisa’nın Kula ilçesinde de yürütülen aşı seferberliği kapsamında taşıma şoförleri aşılama için Kula Devlet Hastanesi’ne başvurarak ’biontech’ aşısı oldu.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Kula’da taşımacılar aşılanıyor" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "14.06.2021" tarihinde "SAĞLIK" haberlerine otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde "HABER16.COM" editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SAĞLIK" haberleri kategorisinde yer alan "Kula’da taşımacılar aşılanıyor" başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardadır.









