Kırıkkale Valiliği tarafından "Feda" isimli tiyatro oyunu vatandaşlarla buluşturdu. 1917'de Haydarpaşa İstasyonu'nun stratejik önemini anlatan "Feda" isimli tiyatro oyununda, asker ihtiyacından dolayı liseli gençlerin gönüllü olarak Filistin cephesine gitmek için istasyonda iki bekledikleri sırada yaşanan olaylar konu alıyor.İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Salonu'nda sahnelenen oyuna vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Oyunu büyük bir dikkatle izleyen vatandaşlar, zaman zaman duygu dolu anlar yaşadı. Bazları ise gözyaşlarına hakim olamadıkları görüldü. Vali Bülent Tekbıyıkoğlu'da vatandaşlarla birlikte "Feda" adlı tiyatro oyununu izledi. Tiyatro oyuncularını tebrik eden Tekbıyıkoğlu, kendilerine çiçek takdim etti.Sahnelenen oyunun sonunda konuşan Tekbıyıkoğlu, "Milletler geçmişlerinden kuvvet alır ve kahramanları ile ayakta kalır. Bizim kuvvet alacağımız muhteşem bir mazimiz ve isimli, isimsiz birçok kahramanımız var. Selam olsun onlara" dedi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Kırıkkale'de 'Feda' tiyatro oyunu izleyicilerle buluştu" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.02.2022" tarihinde "HABERDE İNSAN" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "HABERDE İNSAN" haberleri kategorisinde yer alan Kırıkkale'de 'Feda' tiyatro oyunu izleyicilerle buluştu başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)






