Keçiören'deki spor yatırımlarının ve tesisleşmenin artmasıyla birlikte uluslararası turnuvalarda Türk bayrağını dalgalandıran şampiyonların sayısının da arttığını belirten Altınok, "Avrupa, dünya ve olimpiyat şampiyonlarını şehrimizden çıkarmak için Keçiören Belediyesi olarak tesisleşme anlamında büyük yatırımlar yapıyoruz. Türkiye en çok spor tesisi yapılan dönemi yaşıyor. Biz de 2021 yılında 80 milyon TL'lik spor yatırımı yaptık. Spor yatırımlarımıza destek veren Gençlik ve Spor Bakanımız Mehmet Muharrem Kasapoğlu'na teşekkür ediyorum. Türkiye ve dünya şampiyonlarını inşallah Keçiören'imizden çıkmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Keçiören Belediye Başkanı Altınok, Avrupa şampiyonu Melis Tetik'i misafir etti" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.02.2022" tarihinde "HABERDE İNSAN" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "HABERDE İNSAN" haberleri kategorisinde yer alan Keçiören Belediye Başkanı Altınok, Avrupa şampiyonu Melis Tetik'i misafir etti başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)




