• Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Haberler
  • Siyaset
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Magazin
  • Eğitim Sağlık Spor Teknoloji Yaşam
  • Ara
SON DAKİKA:
01:56
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
01:46
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
01:17
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
00:56
Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
00:51
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
00:48
Kocaeli merkezli 4 ilde fuhuş operasyonu: 14 tutuklama
Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Haberler
  3. Kahramanmaraş'ta termik santralde ünite ünite onarım
Haberler
Yayınlanma: 28 Şubat 2023 - 09:19

Kahramanmaraş'ta termik santralde ünite ünite onarım

Haberler
28 Şubat 2023 - 09:19
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Kahramanmaraş'ta termik santralde ünite ünite onarım
- KAHRAMANMARAŞ'ta bulunan Afşin-Elbistan Termik Santrali de depremle birlikte hasar gördü. Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdür İzzet Alagöz çalışanların da depremzede olduğunu belirterek çalışanları konteyner ve lojmanlara yerleştirdikten sonra üretime devam edileceğini açıkladı. Alagöz, "Ünite ünite, parça parça onarmaya başladık. Arkadaşlarımızın tamamını buraya getirmeyi kilometre taşı olarak görüyoruz. Bunu sağladığımız taktirde çok kısa süre içerisinde santralimiz devreye alacağız. 3 hafta içerisinde tüm geçici konutlarımızı tamamlayıp personelimizi buraya getirmeyi hedefliyoruz" dedi.

Kahramanmaraş merkezli 2 büyük depremde Afşin-Elbistan Termik Santrali de hasar gördü. Deprem sonrası üretime ara verilen santralde onarım çalışmaları sürdürülüyor. Santralde, çalışanlar için çadırlar kurulurken, konteynerler da yerleştirildi. Demirören Haber Ajansı'na açıklama yapan Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdürü İzzet Alagöz, depremzede olan çalışanların barınma sorununu konteyner ve lojmanlarla çözerek üretime devam edileceğini söyledi. 

'DEPREMLE BERABER ELEKTRİK KESİNTİSİ OLDU'

İzzet Alagöz, "Santralde yaşadığımız ilk depremle beraber, ilk etapta santral içerisindeki hasarları tespit ettik. Gözle görülür ciddi bir hasarımız olmamasına rağmen 9 saat sonra Elbistan merkezli depremle beraber çalışanlarımızda çok ciddi korku oldu. Herkes ailesini kurtarma telaşına girince santralın çalışma kaygısı ikinci planda kaldı. Deprem sensörleriyle beraber elektrik kesintisiyle oldu. Eksi 28 derecelere varan soğuk ve santralin çalışmayı durdurmuş olması depremin santralde oluşturduğu hasarı arttırdı" dedi.

'ARKADAŞLARIMIZ SANTRALİ AYAĞA KALDIRACAKTIR'

Çalışanlar ve ailelerini daha emniyetli bölgelere taşındığını bildiren Alagöz, "Her ne kadar ciddi bir travma yaşansa da biz burayı kendi mücadele alanımız olarak görüyoruz. Diğer santraldeki tecrübeli arkadaşlarımızı getirerek santralin hasar tespit çalışmalarını yaptık. Geçen hafta pazartesiden itibaren bu hasarların giderilmesi için bakım çalışmalarına başladık. Yine de ne ciddi sıkıntımız personelimizin tamamını santralimize getirememekten kaynaklanıyor. Bunu ortadan kaldırabilmek için de arkadaşlarımızı içerisine sokabileceğimiz konteyner kent ve hasar almamış lojmanlara yerleştirmeye çalışıyoruz. Çalışanlarımızın gönül rahatlığıyla çalışabilmesini sağlamak için uğraşıyoruz. Biz bunu başarırsak arkadaşlarımız da bize milletimizin emaneti olan bu santrali ayağa kaldıracaklardır" ifadelerini kullandı

'2 BÜYÜK DEPREME RAĞMEN AYAKTA KALDI'

Onarım çalışmalarına ilişkin Alagöz, "Ünite ünite, parça parça onarmaya başladık. Arkadaşlarımızın tamamını buraya getirmeyi kilometre taşı olarak görüyoruz. Bunu sağladığımız taktirde çok kısa süre içerisinde santralimiz devreye alacağız. 3 hafta içerisinde tüm geçici konutlarımızı tamamlayıp personelimizi buraya getirmeyi hedefliyoruz. Bakımlarla ilgili gerekli satın almaları da çok hızlı şekilde gerçekleştirip bölgenin yükünü azaltıyoruz. Çok sevindiğimiz bir sonuç var. 2 tane büyük deprem atlatmış bir maden ocağında hiçbir sıkıntımız yok. Hem mühendisliğimizin, hem uygulamamızın ne kadar doğru olduğunu gösteren bir sonuç bu. Bu bizleri çok mutlu etti" şeklinde konuştu.
DHA
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
Son Haberler
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya...
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
İkiçeşmelik Mahallesi kütüphanesine kavuştu
İkiçeşmelik Mahallesi kütüphanesine kavuştu

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Haberler
Siyaset
Dünya
Ekonomi
Magazin
Eğitim
Sağlık
Spor
Teknoloji
Yaşam
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Bursa Haberleri
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Haberler
  • Magazin
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.