İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Elazığ'dan gelen 16 muhtarla bir araya geldi. Görüşmeye İçişleri Bakan Yardımcısı Muhterem İnce, Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, AK Parti Elazığ Milletvekili Sermin Balık ve Muhtarlar Daire Başkanı Ahmet Dalkıran da katıldı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"İçişleri Bakanı Soylu, Elazığlı muhtarlarla bir araya geldi" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "09.03.2022" tarihinde "POLİTİKA" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "POLİTİKA" haberleri kategorisinde yer alan İçişleri Bakanı Soylu, Elazığlı muhtarlarla bir araya geldi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)








