• Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları
Anasayfa
  • Bursa Haberleri
  • Haberler
  • Siyaset
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Magazin
  • Eğitim Sağlık Spor Teknoloji Yaşam
  • Ara
SON DAKİKA:
08:26
Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
01:56
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
01:46
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
01:17
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
00:56
Bakan Fidan, Ottava'da Kanada Dışişleri Bakanı Anand ile bir araya geldi
00:51
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
00:48
Kocaeli merkezli 4 ilde fuhuş operasyonu: 14 tutuklama
Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. Haberler
  3. Hedef daha temiz bir Kütahya, şehrin 14 ayrı bölgesine 'Mobil Atık Getirme Merkezi' yerleştirildi
Haberler
Yayınlanma: 27 Şubat 2023 - 10:18

Hedef daha temiz bir Kütahya, şehrin 14 ayrı bölgesine 'Mobil Atık Getirme Merkezi' yerleştirildi

Kütahya'da Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın katkılarıyla şehrin 14 ayrı bölgesine Mobil Atık Getirme Merkezi' yerleştirildi.

Haberler
27 Şubat 2023 - 10:18
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Hedef daha temiz bir Kütahya, şehrin 14 ayrı bölgesine 'Mobil Atık Getirme Merkezi' yerleştirildi
Kütahya'da Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'nın katkılarıyla şehrin 14 ayrı bölgesine Mobil Atık Getirme Merkezi' yerleştirildi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Türkiye genelinde tümünde başta kamu kurum ve kuruluşları olmak üzere okul, hastane, üniversite, alışveriş merkezleri ve kalabalığın yoğun olduğu yerlerde geri dönüşebilen atıkların kontrol altına alınması için 'Sıfır atık' projesi başlattığı belirtildi. Daha önce gerçekleştirdiği uygulamalarla yüzlerce ağacı kesilmekten kurtaran, çöpten elektrik üreten, hem ekonomiye hem de çevreye önemli kazanımlar sağlayan Kütahya Belediyesi, örnek bir projeyi daha hayata geçirerek şehrimizdeki sıfır atık bilincinin arıtmayı hedefliyor.

Belediye Başkanı alim Işık, Mobil Atık Getirme Merkezi ile vatandaşlar, evlerinde ya da iş yerlerindeki atıkları kâğıt, plastik, metal, cam, atık pil, atık yağ, elektrikli ve elektronik atıklar olarak ayrı ayrı atarak hem ülke ekonomisine hem de çevreye önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Işık, "Söz konusu 14 Mobil Atık Getirme Merkezi, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımızın hibesidir. Belediyemizin kasasından bir kuruş para çıkmadan bunlar şehrimize kazandırıldı. Onun için emeği geçen tüm bakanlık personeline de ayrıca teşekkür ediyorum. Toplam 7 bölmeden oluşan Mobil Atık Getirme Merkezlerimizin bir kısmı yerleştirildi, bir kısmının montajı devam ediyor. Bir adet Millet Bahçemizin oraya, bir adet Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, Kent park karşısına, Modern Kütahya bölgesine, Necip Fazıl Kısakürek Okulu civarına, Cumhuriyet Mahallemize, 30 Ağustos İş Merkezi olduğu bölgeye, ayrıca Dumlupınar mahallemize, Zafertepe mahallemize, Atakent bölgesine, Hilalkent mahallemize ve Zafer meydanımızın bulunduğu bölgeye bunlardan birer adet yerleştirdik. Bundan sonra vatandaşlarımız evlerinde atık olarak değerlendirdikleri malzemeleri buralara getirdiğinde, burada toplanan atıklarda geri dönüşüm merkezine gönderilecek. Orada da hem ekonomiye kazandırılacak hem de etrafın kirlenmesine engel olmuş olacağız. Bu kıymetli hizmetimizin vatandaşlarımıza duyurulmasının önemli olduğunu düşünüyoruz. Temiz bir şehir, gelecek nesillerimize kirletilmeyen bir çevre bırakmak istiyorsak lütfen bu hizmetlere siz de iştirak edin. Evinizdeki atıkları ayırarak buralara atarsak hem geri dönüşümle yeni malzemelerin yapımında hem de enerji üretiminde girdi olacaktır. Ülke ekonomisine de çok ciddi katkılarının olacağını düşünüyoruz" diye konuştu.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
Düzce'de uyuşturucu operasyonunda 115 bin hap ele geçirildi
Son Haberler
Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
Mahzaroğlu Baja Şampiyonası Bolu'da start aldı
Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
Amedspor, Ermal Krasniqi'yi kadrosuna kattı
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Bursa'da bıçaklı kavga: 1 ağır yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Zincirleme kazada 2 otomobil dereye uçtu: 6 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Kütahya'da traktör devrildi: 1 ölü, 1 yaralı
Enkaz altından 13'üncü saatte çıkarılan Hatice ile kurtarma ekibinin duygusal buluşması
Enkaz altından 13'üncü saatte çıkarılan Hatice ile kurtarma ekibinin duygusal buluşması

Ana Sayfa
Bursa Haberleri
Haberler
Siyaset
Dünya
Ekonomi
Magazin
Eğitim
Sağlık
Spor
Teknoloji
Yaşam
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • Bursa Haberleri
  • Eğitim
  • Ekonomi
  • Haberler
  • Magazin
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
  • Kullanım Şartları

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.