Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Gençlik Merkezinden 14 genç, Gençlik Liderleri Muhammet Gazi Balcılar ve Aydın Yavuz ile beraber Tut ilçesi Yaylımlı köyüne gitti. Burada bulunan ortaokulda öğrenciler ile sosyal ve kültürel faaliyetler yapan gençler, öğrenciler ile çeşitli oyunlar oynayarak eğlenceli vakit geçirmelerini sağladı. Öğrencilere geri dönüşümden toplanan kalemler hediye edildi.Köyün yaşlılarını ziyaret eden gençler, yaşlı bir teyzenin evinin temizliğini yaparak, bulaşıklarını yıkadı. Köyün Kadın Muhtarı Safiye Yüksel ile birlikte köy meydanı ve ara sokaklarda temizlik çalışması yapıldı. Gençler, yaklaşık 10 torba çöp topladı.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Gençler köyde temizlik yaptı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "13.10.2021" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Gençler köyde temizlik yaptı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.





