Fenerbahçe ile Konyaspor arasında oynanan Spor Toto Süper Lig maçı öncesinde sarı-lacivertli taraftarlar "Yaşayan gözler umut dolacak, en güzel yarınlar bizim olacak" pankartı açtı.Spor Toto Süper Lig'in 23. hafta erteleme maçında Fenerbahçe, Konyaspor ile karşılaşıyor. Ülker Stadyumu Okul Açık tribününde sarı-lacivertliler taraftarlar tarafından "Yaşayan gözler umut dolacak, en güzel yarınlar bizim olacak" pankartı açıldı.Maçın başlama düdüğüyle birlikte tribünlerden atkı ve bereler sahaya atıldı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)








