FENERBAHÇE, Süper Lig'in 25'nci haftasında Pazartesi günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarına bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla başladı.Teknik Direktör Jose Mourinho yönetiminde Ülker Stadı'nda yapılan idman; ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle başladı. Pas ve şut çalışmalarıyla devam eden antrenman, dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamlandı.Anderlecht ile oynanan UEFA Avrupa Ligi play-off turu rövanş karşılaşmasında ilk 11'de görev alan futbolcular antrenmanı rejenerasyon çalışmasıyla noktaladı.Sarı-lacivertiler, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.
DHA
DHA









