EYÜPSPOR Asbaşkanı Fatih Kulaksız, "Elimizdeki oyuncularla toplayabileceğimiz kadar puan toplayacağız. Ligi en iyi yerde bitirmek istiyoruz. Gelecek yıllarda da Avrupa kupalarına katılmak istiyoruz" dedi.Süper Lig'in 25'inci haftasında Eyüpspor deplasmanda Beşiktaş'a 3-1 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından Eyüpspor Asbaşkanı Fatih Kulaksız, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.Galibiyetten dolayı Beşiktaş'ı tebrik eden Fatih Kulaksız, ellerindeki oyuncularla en iyisini yapmak istediklerini söyledi. Gelecek yıllarda Avrupa kupalarına katılmak istediklerine dikkat çeken Kulaksız, "Beşiktaş'ı tebrik ediyoruz. Beşiktaş büyük ve saygı duyduğumuz bir camia. Bugün Beşiktaş'ı en güzel şekilde ağırladık. Bizden daha iyi bir oyunla, 3-1 gibi net bir skorla galip geldiler. Rakibimizi tebrik ediyoruz. Teknik heyetimizi ve oyuncularımızı sezon başından bu yana gösterdikleri performanstan dolayı tebrik ediyorum. Sezon başı itibarıyla öncelikle olarak kümede kalmak için kurulmuş bir kadro. İlk yarıda topladığımız 33 puanla bu anlamda ciddi bir mesafe kat etmiştik. Bugün itibarıyla da 40 puanla matematiksel olarak da bir galibiyetle ligde kalmayı garantileyeceğiz. İlk yarıda topladığımız puanlar ligde kalmanın yanında ilk dörtte kalıp Avrupa kupalarına katılabilir miyiz hayalini beraberinde getirdi. Süper Lig'in Anadolu kulüpleri için şartları belli. Gelir gider dengesi belli. Eyüpspor'un kadro maliyeti Beşiktaş'ın bir oyuncusunun maaş bütçesi, bizim bütün takımın maliyeti ediyor. Bu şartlarda rakiplerle mücadele etmeye çalışıyoruz. Devre arasında da gelir gider dengesini sağlayabilmek için en önemli oyuncumuz Ahmed Kutucu'dan vazgeçtik. Bizim için de ciddi bir kayıp oldu. Bruno'dan, Shelvey'den, Saiz'den de çıkmak durumunda olduk. Arda hocamızın elini zayıflattık ve sayısal olarak da eksildik. En iyisini yapıp elimizdeki oyuncularla toplayabileceğimiz kadar puan toplayacağız. Ligi en iyi yerde bitirmek istiyoruz. Gelecek yıllarda da Avrupa kupalarına katılmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.'KENDİ HAKEMLERİMİZLE OYNAMAK BİZİM TERCİHİMİZ OLUR'Yabancı hakem konusunda düşünceleri sorulan Fatih Kulaksız, "Sezon başından bu yana orta hakem ve VAR'da kendi hakemlerimizi geliştirmemiz gerektiğini düşünüyoruz. Kulüp vizyonumuz bu. Kulüpler Birliği'nde tüm kulüpler VAR hakemi konusunda hemfikir olunca bu karara saygı duyduk. Destek verdik. Kendi hakemlerimizle oynamak bizim tercihimiz olur" şeklinde konuştu.Eyüpspor taraftarlarının bir bölümde küfürlü tezahüratta bulunmaları üzerine tribünlere müdahale etmesi hatırlatılan Fatih Kulaksız, "Tribünde küfürlü tezahürat olunca uyarıda bulundum. Onlar da Beşiktaş tribünün gösterdiği reaksiyona tepki gösterdiler. Bunları statlarda istemiyoruz" diye konuştu.'BEŞİKTAŞ, FENERBAHÇE VE GALATASARAY'A BİN 500 LİRA GİBİ BİR BİLET FİYATI BELİRLEDİK'Siyah-beyazlı taraftarların bilet fiyatlarına tepki göstermesine de değinen Kulaksız, şu ifadeleri kullandı:"Beşiktaşlı taraftar grupları bilet fiyatlarının çok yüksek olduğunu ve bu deplasmana gelmeyi düşünmediklerini belirttiler. İlk yarıdaki maçta misafir takıma ayrılan biletlerin fiyatı 900 lira civarındaydı. Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'a bin 500 lira gibi bir bilet fiyatı belirledik. Bizim gibi kulüpler bu maçlarda elde edeceği gelirle ayakta kalmaya çalışıyor. Bin 500 lira da günümüz şartlarında yüksek bir ücret olmadığını biliyoruz" 'ARDA HOCAYA BÜYÜK BİR KULÜPTEN TEKLİF GELİRSE TABİİ Kİ YARDIMCI OLACAĞIZ'Teknik direktör Arda Turan ile yola devam edeceklerini söyleyen Kulaksız, "Arda hoca ile devam edeceğiz. En iyi yerlerde olmasını istiyoruz. Eyüpspor'dan büyük bir kulüpten teklif gelirse tabii ki yardımcı olacağız" dedi.'BERKE'NİN YÜZDE 60'I EYÜPSPOR, YÜZDE 40'I DA FENERBAHÇE'DE'Bu sezon gösterdiği performansla dikkat çeken kaleci Berke Özer'in bonservisinin yüzde 60'ının kendilerinde olduğunu dile getiren Fatih Kulaksız, sözlerini şöyle noktaladı:"Berke için kimseye söz vermedik. Berke Eyüpspor'un sözleşmeli oyuncusu. Dün itibarıyla Portimonense kulübünün yüzde 20 payı satıştan payı vardı. Onlarla anlaştık ve o yüzde 20 payı da aldık. Şu an Berke'nin yüzde 60'ı Eyüpspor Kulübü'nde. Yüzde 40'ı da Fenerbahçe'de. Sezon sonunda menfaatimiz doğrultusunda bir teklif gelirse değerlendireceğiz"
DHA
DHA








