Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Fenerbahçe deplasmanda Akhisarspor'a 3-0 gibi net bir skorla kaybetti. Bu skor sonrasında sosyal medyadan Fenerbahçeli oyuncular ve yönetime ağır tepki geldi.
Başkan Aziz Yıldırım'ın son yönetiminde görev yapan Selim Kosif de düşülen duruma sosyal medyadan tepki gösterdi.
Spor
Yayınlanma: 10 Aralık 2018 - 12:10
Eski Fenerbahçeli Yönetici, "Eserinizle gurur duyun"
Fenerbahçe'nin eski yönetim kurulu üyelerinden Selim Kosif, sarı lacivertliler'in Akhisarspor'a 3-0 yenildiği maç sonrası, "Fenerbahçe'nin 16 bin kongre üyesi. Fenerbahçe'yi yeniden yarattınız. Eserinizle gurur duyun." yazdı.
Spor
10 Aralık 2018 - 12:10
İlginizi Çekebilir









