Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca’nın, OSB’lerde yerinde aşı uygulamasının başladığını duyurmasının ardından Erzurum 1. Organize Sanayi Bölgesindeki fabrikalarda çalışanlara Covid-19 aşısı yapılmaya başlandı.
İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri sabah saatlerinden itibaren aşılamaya başlarken çalışanlar aşılarını kendileri tercih etti. Sinovac ve Biontec aşısından birini tercih eden çalışanlar aşı odaları önünde yoğunluk oluşturdu.
Konuyla ilgili açıklama yapan İl Halk Sağlığı Başkanı Dr. Birgül İbişoğlu “ Çalışan vatandaşlarımızın aşılarını yerlerinde yapmaya başladık. Arkadaşlar aşılamaları yapıyorlar. Peyderpey gelen çalışanlarımızı aşılıyoruz. İsteyen istediği aşıyı burada tercih ediyor, ekiplerimizde uyguluyor. Şuana kadar 300’ün üzerinde aşı yaptık. Firmalara göre sırayla alım yapıyoruz. Tüm ilde aşı kapasitemiz çok yüksek. İsteyen herkes istediği hastanede aşılarını yaptırabilirler” dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri sabah saatlerinden itibaren aşılamaya başlarken çalışanlar aşılarını kendileri tercih etti. Sinovac ve Biontec aşısından birini tercih eden çalışanlar aşı odaları önünde yoğunluk oluşturdu.
Konuyla ilgili açıklama yapan İl Halk Sağlığı Başkanı Dr. Birgül İbişoğlu “ Çalışan vatandaşlarımızın aşılarını yerlerinde yapmaya başladık. Arkadaşlar aşılamaları yapıyorlar. Peyderpey gelen çalışanlarımızı aşılıyoruz. İsteyen istediği aşıyı burada tercih ediyor, ekiplerimizde uyguluyor. Şuana kadar 300’ün üzerinde aşı yaptık. Firmalara göre sırayla alım yapıyoruz. Tüm ilde aşı kapasitemiz çok yüksek. İsteyen herkes istediği hastanede aşılarını yaptırabilirler” dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Erzurum OSM’de yerinde aşı uygulamasına başlandı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "16.06.2021" tarihinde "SAĞLIK" haberlerine otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde "HABER16.COM" editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SAĞLIK" haberleri kategorisinde yer alan "Erzurum OSM’de yerinde aşı uygulamasına başlandı" başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardadır.









