Toplantı, gündem dışı konuşmaların ardından Başkan Fevzi Kılıç'ın konuşmasıyla devam etti. Kılıç, "Şehit İlhan Aras Caddemizde Büyükşehir Belediyemiz çalışmalarına başladı. Bu kapsamda ekipler yol genişletme ve alt yapı çalışmalarını sürdürüyor. Devamında gerçekleşecek üstyapı çalışmaları ile caddemiz yenilenen yüzüne kavuşacak. Aynı zamanda Kuzey Marmara Otoyolu, Anadolu Otoyolu (TEM Otoyolu) ve D-100 Karayolu'na bağlantıyı sağlayacak olan şehre yeni giriş noktasında da Büyükşehir Belediyemiz çalışmalara başladı. İlçemizdeki hizmetlerinden dolayı Büyükşehir Belediye Başkanımız Ekrem Yüce'ye teşekkür ediyorum" dedi.Başkan Kılıç, ilçede devam eden kentsel dönüşüm süreci hakkında da bilgi vererek, 1 Mart'ta başlayan uzlaşma görüşmelerine vatandaşların ilgisinin devam ettiğini belitti.Toplantıda 5 gündem maddesi karara bağlandı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Erenler Belediyesi'nin mart ayı meclis toplantısı gerçekleştirildi" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.03.2022" tarihinde "POLİTİKA" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "POLİTİKA" haberleri kategorisinde yer alan Erenler Belediyesi'nin mart ayı meclis toplantısı gerçekleştirildi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









