Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez: "Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş ve Adıyaman şehirleri doğalgazsız kalmıştı. Dün itibarıyla BOTAŞ onarım işlemlerini tamamladı. Artık bu şehirlerimizin girişinde doğalgaz var."
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)







