Türkiye Kadınlar Hentbol 1. Lig A Grubu 11. hafta maçında Elazığ Sosyal Yardımlaşma SK, deplasmanda BT Adasokağı ile karşı karşıya geldi. Geçtiğimiz hafta evinde karşılaştığı Sivas Belediye'ye 1 sayı farkla 34-33 yenilen Elazığ SYSK, zorlu Adana deplasmanında galibiyete ulaşmasını bildi. Adana Yüreğir Spor Salonu'nda oynanan maçın ilk yarısını 11-9 geride tamamlan Elazığ Sosyal Yardımlaşma, ikinci devrede toparlandı ve parkeden 20-19'luk galibiyetle ayrıldı.Yeniden 3. basamağa yükselen Elazığ ekibi, 12. haftada deplasmanda Aksaray Belediyespor'la karşı karşıya gelecek.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Elazığ SYSK Adana'da kazandı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "07.02.2022" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan Elazığ SYSK Adana'da kazandı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)








