Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Tıp Fakültesine ait Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Gülümbe Kampüsü'nü birbirine bağlayan yürüyüş yolu ulaşıma açıldı. Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şükrü Beydemir, Genel Sekreter Doç. Dr. Cenk Karakurt, Rektör Danışmanı Öğr. Gör. Özgür Özcan ve Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanı Özgür Çevik ile beraber yapımı tamamlanarak hizmete açılan yürüyüş yolunda incelemelerde bulundu.Rektör Beydemir, konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, "Öğrencilerimiz ve personelimizin hastaneye ulaşımını kolaylaştıracak yürüyüş yolunu kısa bir sürede tamamladık. Eğitim ve araştırma hastanemize gidiş-gelişlerde hem pratik hem de daha güvenli olan bu yol inanıyorum ki önümüzdeki günlerde tüm çevresel koşulların düzelmesi ile daha da işlevsel hale gelecektir" ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Eğitim ve Araştırma Hastanesi yolu kampüse açıldı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.03.2022" tarihinde "SAĞLIK" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SAĞLIK" haberleri kategorisinde yer alan Eğitim ve Araştırma Hastanesi yolu kampüse açıldı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









