Diyarbakır Eğitimciler Birliği Sendikası üyelerine, Dicle Üniversitesi tarafından verilecek ‘Yüksek Lisans Eğitiminin Kapsam ve Koşullarının Belirlenmesi’ protokolü Dicle Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Karakoç ve Diyarbakır Eğitimciler Birliği Sendikası Başkanı Ramazan Tekdemir arasında imzalandı. Bu protokolün amacının 2023 vizyonu çerçevesinde sendika üyelerinin bilgi ve becerilerini artırma, çalışmalarda kullanabilecekleri bilimsel yöntemleri öğrenmelerini sağlama, uluslararası standartları yakalamak suretiyle üretimde verimliliği ve kaliteyi artırma, sendika üyelerinin motivasyonlarını olumlu yönde teşvik etme, kariyerlerini geliştirmeye yönelik olarak üniversitenin enstitüleri bünyesinde bulunan yüksek lisans yararlanması konusunda yapılacak iş birliğinin şartlarını ve kapsamını düzenleme olduğu açıklandı.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
"DÜ ve eğitimciler birliği sendikası arasında iş birliği protokolü" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.06.2021" tarihinde "EĞİTİM" haberlerine otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde "Haber16.com" editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EĞİTİM" haberleri kategorisinde yer alan "DÜ ve eğitimciler birliği sendikası arasında iş birliği protokolü" başlıklı haberlere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardadır.









