İlçe Kaymakamlığı bünyesinde yürütülen "Kadın Dostu Okullar" projesi kapsamında, Bent Ortaokulu'nda "Cuma Bey ve Peril Hanım" isimli tiyatro gösterisi yapıldı. Bent Ortaokulunda düzenlenen etkinliğe, Kaymakam Abdulselam Bıçak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Recep Bulut, diğer ilgili ve yetkililer, öğrenci velileri ve öğrenciler katıldı.8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle sahnelenen "Cuma Bey ve Peril Hanım" tiyatrosu ilgi gördü.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
""Cuma Bey ve Peril Hanım" tiyatrosuna ilgi" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.03.2022" tarihinde "KÜLTÜR SANAT" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "KÜLTÜR SANAT" haberleri kategorisinde yer alan "Cuma Bey ve Peril Hanım" tiyatrosuna ilgi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









