Yerel yönetim hizmetlerinin yanı sıra kültür sanat ve spor alanında çeşitli etkinlerle vatandaşları buluşturan Büyükşehir Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadınlara özel etkinlik ve aktivitelere imza attı. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından tenis turnuvası gerçekleştirildi. Büyükşehir Belediyesi Kapalı Tenis Kortu'nda 2 gün süren tenis turnuvasında kadınlar sporla doyasıya eğlendi. Kadınlara Özel Tenis Turnuvası'nda dereceye giren birinci Büşra Şengül, ikinci Sıla Akyol, üçüncü Adeviye İnce ve dördüncü Tuğçe Bal'a madalya ve kupa takdim edildi.Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç da turnuvada dereceye giren kadınları tebrik ederek, Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Büyükşehir Spor A.Ş.'den kadınlara özel tenis turnuvası" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "09.03.2022" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan Büyükşehir Spor A.Ş.'den kadınlara özel tenis turnuvası başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)







