Muğla’da çıkan orman yangınlarında olumsuz etkilenen görevli ve vatandaşlara destek olması amacıyla 29 Temmuz Perşembe akşamı yola çıkan ve sabaha karşı yangın bölgesine ulaşan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı ekipler çalışmalara aralıksız devam ediyor.Bölgede şu anda 10 kişiden oluşan 3 ekibin görev yaptığı bilgisini paylaşan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Dr. Fevzi Yavuzyılmaz yaptığı açıklamada “ Muğla ilimizde başlayan yangınla mücadele çalışmaları kapsamında ambulanslarıyla birlikte iki 112 ekibi ile 4 kişiden oluşan bir UMKE ekibimizi bölgeye gönderdik. Tüm ekiplerimiz canla başla çalışıyor. Bu süreçte hayatını kaybeden vatandaşlara Allah’tan rahmet, yangından etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun, tüm çalışanlara kolaylıklar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’nden yangın bölgesine destek" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "05.08.2021" tarihinde "SAĞLIK" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SAĞLIK" haberleri kategorisinde yer alan Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’nden yangın bölgesine destek başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.









