İstasyon Sentetik Saha'da oynanan Bilecik 1. Amatör Lig b grubu 14'üncü hafta mücadelesinden Bilecikspor kendi saha ve seyircisi önünde İçköyspor'u 1-0 mağlup etti. Maça dengeli başlayan iki takım oyuncuları ilk yarıda yakaladıkları gol pozisyonları değerlendiremediler. Maçın ikinci yarısının 75'inci dakikasında gelişen bir atakta Bilecikspor penaltı atışı kazandı. Topun başına geçen Mehmet Yiğit topu filelere göndererek, durum 1-0'a gedi. Bu golden sonra maçta başka gol olmazken, Bilecikspor maçı 1-0 kazandı. Bu galibiyet sonrası Bilecikspor puanını 40'a çıkararak liderliği sürdürdü. Maçı Bilecik Belediye Başkan Vekili Muharrem Tüfekçioğlu'da seyretti.Gruptaki diğer müsabakalarda 1308 Osmaneli Belediyespor deplasmanda Akpınarspor 6-0, Bilecik Gençlerbirliği Spor deplasmanda Karaköyspor'u 3-0, Dodurgaspor deplasmanda Kürespor'u 4-3, yenerken, Osmaneli Gençlerbirliği Spor kendi evinde ligden çekilen Çaltıspor karşısında 3-0 hükmen galip geldi.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Bilecikspor 3 puanı tek golle aldı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.03.2022" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan Bilecikspor 3 puanı tek golle aldı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)









